vrijdag 10 april 2015

22 januari tot 9 februari 1979, tweede fabrieks cursus Sonar in Parijs.

 22 Januari 1979 starte de tweede cursus van de Sonar, deze keer met meer aandacht voor de sonar winch.
Dit keer kwam mijn vriendin voor het weekend op bezoek. Romantisch toch in Parijs ware het niet dat haar moeder met nieuwe vriend ook meekwamen.
Tjebbe Hoekstra, met wie ik weer een kamer deelde had het weekend de kamer voor zichzelf. Toch had hij nog klachten want hij vond dat de muur tussen zijn en de kamer die ik toen deelde met mijn vriendin nogal dun was. (LOL)



Schoonschrift neem je de tijd voor. Zoals je ziet getekent een half jaar na einde cursus.

Ik met vriendin voor ons familie hotelletje.
Ik herinner me het bloemenbehang in de kamer. Als je wakker werd dacht je dat je staand had geslapen want ook het plafond was voorzien van hetzelfde bloemenbehang.
Daarvoor mijn auto waarmee ik in anderhalf jaar tijd 70.000km mee heb gereden.
 Ik heb tijdens mijn marine reizen nog nooit zoveel cultuur gezien als dit weekend.


Vriendin, moeder en vriend voor de ijffeltoren.

De ijfeltoren was in onderhoud dus we konden helaas niet ver de hooge in.


Cultuur!!!

Le Sacre Coeur


Op de Notre Dame

Centre Pompidou met veel straat artiesten.
Ik vond dat zeze kerel een aardig vlammetje kon blazen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten