donderdag 4 juni 2015

Eind jaren tachtig tot begin jaren negentig tapbaas in het OOFF verblijf

Vanaf december 1984 tot maart 1989 was ik geplaatst als werkcentrumchef bij de onderhoudsdienst van VSQ860.
Al snel werd ik benaderd door Willem van Zuilen, metaalbewerker, of ik tapbaas wilde worden om zijn taak over te nemen.
Dit heb ik veel jaren met veel plezier gedaan. We hadden nog een eigen eetzaal en slaapverblijven in hetzelfde gebouw. Het was een oud gebouw maar met een prima sfeer.
Willem Peters was voorzitter van de OOFF vereniging dus er werd ook regelmatig een feestje georganiseerd.
De eerste jaren heb ik samengewerkt met Harry Gooyaards, bekleder en daarna met John Bakker.
Later, begin jaren negentig moesten we verhuizen naar een tijdelijk onderkomen in het oude legeringsgebouw OFF.


Toen de tap tussen de middag ook nog open was. John Bakker links, Koos de Boer rechts. Aan de bar rechts Rob Pattinama.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten