woensdag 25 maart 2015

12 tot 15 september 1975, Tjerk Hiddes in Aarhus

25 juli vertrok de Hiddes voor een maand durende opwerkperiode zonder buitenlandse havens en ook werd er van 1 tot 5 september geoefend.
Van 8 september tot 19 september oefende het schip met het eskader en werd de enige buitenlandse haven Aarhus van 12 tot 15 september bezocht.

Bepaald geen enerverend programma en ook Aarhus was geen stad waar ik veel herinneringen aan overgehouden heb.
Het enige wat ik me kan herinneren van Aarhus is dat Henk Wiggers kontakt had gemaakt met een plaatselijk gezin, Henk had uitzonderlijke regel talenten, en die had ons uitgenodigd thuis voor een diner.
Ze hadden een bijzonder aantrekkelijke dochter die zorgde dat het een geslaagde avond werd.

volgens mij zijn dit foto's van Aarhus maar ik weet het niet zeker





Geen opmerkingen:

Een reactie posten